Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на Дросел и МПХ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Почистване на Дросел и МПХ

    Някой може ли да поства неколко снимки как става това почистване или поне да обясни,че доста хора казват,че след такова почистване колата се държи доста по-добре ама нема как да разбера как става пък да отивам на майстор не знам дали си стрива.Само да кажа,че ако операцията ако не може да се извърши от обикновен любител не "Майстор" кажете да не се мъча.
    Un Amore Grande!
    Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
    Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
    http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

  • #2
    Няма нищо сложно махаш въздуховода преди дросела /там където ти отива жилото за газта/ един натиска газта от колата а ти бъркаш с едно парцалче и малко спирт и чистиш. Сега дроселовата клапа като се отвори откъм твоята страна се чисти лесно, но от другата не. Ще се опитам да ти обясня как го правя. Предварително слагам тънко парцалче и отпускам газта да се затвори клапата върху него - малко наляво надясно е готово
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      ае 02 не бяха ли драйв бай жица а не с жило?
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        то и моят не е с жило '00
        Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
        AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

        Comment


        • #5
          Има ли някаква разлика като не е с жило ?
          Un Amore Grande!
          Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
          Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
          http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

          Comment


          • #6
            огромна
            освен тва почистването на дросела не е баш като са го написали
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Аз свалих целия дросел, махнах мъпъхъто, и го окъпах с спрейче....не че имаше причина, не че беше мръсен, но просто реших да го направя.....не е сложно, стига да имаш елементарни тех умения.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Май ще се ходи на сервиз и без тва требва да сменям ламбда.Благодаря все пак.
                Un Amore Grande!
                Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                Comment


                • #9
                  без жица е. МПХ-то е заедно с дросела. можеш да го почистиш със спрей за карбуратори.
                  освен тва почистването на дросела не е баш като са го написали
                  бе парцалчето си требе
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    ФЕРАРИСТ при сваляне на дросела заедно с МПХ не се ли налага после адаптация или кога точно се налага адаптация на частите по двигателя.И така и така се свалят тези неща дебитомера има ли вариат за "home made" почистване.
                    ALFA 156 1.8 98` - frontal crash...
                    year later again ALFA 156 1.8 98`

                    Comment


                    • #11
                      Ми малко хора биха ти казали категорично и точно дали трябва, ако имаш нужния софт и кабел може да си го направиш, но задължително при загрял двг.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X